Home
THIS SITE
  About Phins.com
  Contact Us
  Staff
TEAM NEWS
  Team Info
  Twitter Feeds
  News Wire
  XML News
  Subscribe using any news reader
  News Articles
  Mobile News
  On Porpoise
GAMES
  Schedule
PERSONNEL
  Roster
  Depth Chart
  Training Camp
  Draft
FOR THE FANS
  Forums
  Places To Watch
  Dolphins Links
  Game Tickets
HISTORY
  Team History
  1972 Tribute
  News Archive
  Past Games
  Transactions
  Past Rosters
SUPPORT PHINS.COM
  Dolphins Fan Shop
  Phins.com Apparel
 
-- Advertisement --
Privacy Policy at Phins.com
 
  Phins.com Phorums
    News Wire | Roster | Depth Chart | Last/Next Game | Schedule | Links  
          Show all posts by user
Phins.com :  Phins.com Phorums The fastest message board... ever.
Discussion of things relating directly to the phins.com website. Topics include questions, recommendations, corrections, suggestions and anything else relevant to the information available from phins.com 

Pages: 12345...LastNext
Current Page: 1 of 12
Results 1 - 30 of 331
4 months ago
fiedlerhater
I will proudly go on record Chyren as saying I am not sure if he will be there at #13 or if this office will trade that pick. But assuming we are on the clock and he is available....TAKE HIM ALL DAY LONG!!!!!!!!!!!!
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
6 months ago
fiedlerhater
who on this board or in this world, would not take a dynasty 6 ring team, to have our owner get a blowie?? lmao. If that was the least of the Phins problems i would be forever happy hahah
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
6 months ago
fiedlerhater
Hello Sam good to see you too lol. Say what you want about my opinions and statements but i was pretty much spot on. I just say what others refuse to see. wooop new coaches, new gm, new QB i don't care what happens, the year is looking better already lol. The only thing left is to jettison some dead wood and high priced piles of crap. Time will tell what the plan is.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
6 months ago
fiedlerhater
stop the Murray talk please lol, for gods sake i know we need a qb without a doubt, but we need a line first and foremost, we need a nose tackle, we need a lb and a cb and we may need a shit ton of players if the phins are smart and trade and cut players. We cannot waste the 13th pick on Murray, not in this draft. I have no idea what people will think of this but i think we should get a later ro
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
8 months ago
fiedlerhater
hey all, much better game this week however the same ending, but we were competitive and didnt lay down so that was great. I am finally getting to a home game this weekend!! I cant wait should be a great day. Does anyone have a recommendation for a good sports bar and wings near the area so that we can all go and celebrate at?? is bokampers or blus room any good?? thanks
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
9 months ago
fiedlerhater
hahaha sam, your a funny dude, the answer is no, i did not get beat while sleeping I never quit, however maybe jones needs a good one lol.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
9 months ago
fiedlerhater
I am not wrong am I? year after year i say the same things and year after year its always the same. Sorry but I dont care if your the best player on a team, you dont quit if you do you get punished. I was in the USN and i tell you what, if i walked off the flight line and didnt feel like working and quit on my guys, i would get my ass beat while i was sleeping. quitting is a losing mentality. But
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
9 months ago
fiedlerhater
He isnt in charge of anything, he just talks bullshit and doesnt have the balls to back it up. Jones should be benched, fined or suspended simple as that. Parker should have been cut or benched and get another reciever, tate was available, bryant was available many others that are better than parker, Only person with less balls than gase is ross, because ross should of fired him already and cut t
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
9 months ago
fiedlerhater
In my opinion Gase has gone backwards and lost this team. Culture change?? lmao, we had a LB get on a plane game day and leave or the night before whatever it was and wasnt cut immediately, now you have jones swindling your cash and deciding not to play but he will be on sunday, should be benched. No balls phins.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
9 months ago
fiedlerhater
I know we got the win so part of me is proud, but an even bigger part is just disappointed. All we did was get knocked back in the draft so we can get another average player. If it wasnt for a pic 6 we wouldnt have one that game. We are not good enough to get into the playoffs let alone win them. Brock is what he is, but what the hell happened to drake? is he in the doghouse? Parker enough of him
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
9 months ago
fiedlerhater
well for what ever my two cents mean, this team is really going nowhere fast, gase is way way over his head, and honestly doesnt have a clue. He is way more Gomer Pyle, than pappy boyington. He couldnt lead this team out of the tunnel.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
No Problem Sam, you are as well, shit with a team like this to root for, its a miracle if we can say anything positive anymore. Oh wait I can, DRAKE other than that lmao forget it. It honestly is the same thing year after year. shitty drafts the heralded players that they try to blow up your ass only to completely suck. Where is harris?? oh the great end with the giant wingspan and a motor that
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
Untrue, Sam i have posted when we win and have actually praised tanny this year in several posts stating he is playing better than i thought he would and that I would eat crow if I was actually wrong lol. well I sure dont have to eat anything, as expected this shit show continues. so bite me.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
Hey dont leave me out of this mix, dammit i have been saying forever that tanny sucks and he will constantly be hurt!! I am flying down to miami for the buffalo game in December, my very first home game ever as i live in NJ. I am almost embarrassed to go, this team is absolute shit, the coaches are shit and the management is shit. We couldnt cut our way out of a condom if you gave these assholes
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
hahahah love the flattery Sam, here is the best i can figure out. He does not have an injury clause in his contract to that is good, however if he needs surgery and is out all of next year then he is entitled to 1.2mill under the cba. As far as being cut after this year, if he is released without the june 1 designation we would carry 13.4 mill in dead money,but a cap savings of 13.2 If he is re
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
of all the abuse I have taken, apparently the scarecrow doesnt need a brain after all. lmao. Anyway this shoulder, maybe surgery maybe not, maybe rest maybe not is going the typical stupid phins way yet again, His knee before now his shoulder. Steven King couldnt make this shit up with this team if he tried. Off the subject here and I know there are a million reasons, but what happened to Gesecki
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
well I was hoping for a better outcome than what I had said would happen. There is still hope, they atleast show up in uniform. I am sick of hearing everyone blame other than tranny. yes our line sucks has for 10yrs. Yes out coach sucks incredibly, they have for years, our gm our Oc they all suck but nobody is throwing the goddamn ball but tranny. He is not good, If you need 51 damn pro bowlers t
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
UMMMMMM same old shit same old routine, we draft shit players constantly I am serious look at all the crap we draft, not one is worth it. Then we spend on FA like idiots, we get everyone's garbage, to be honest if they were any good they would have been signed not cut. The phins keep looking in the rear view about players, last year he did this, 2 yrs ago he did that, but yet he cant stay on the
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
Havent we needed quality OL for about a damn millenium already? you expect that to change next year? I would love it but I dont see it happening with this management and coaching staff.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
I agree to a certain point, yes we need much better run blocking, but isnt it about this same thing year after year? hell we had the highest paid line for years and we still dont get any players. The dl for along time was mediocre now its horrible, we finally get a good TE and we dont throw him the ball? cmon, we are throwing 9ft passes, its the same 5 running plays, draw up the middle, power to
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
I absolutely agree 100 percent. I have been saying the same thing over and over, however you said it more effectively. Gase is in way over his head, a simple prime example is the offensive coordinator. We dont have one but yet he is there only to have Gase call the plays. This team has more assistants and more coaches than anyother team and yet we still suck and make the same mistakes over and ov
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
I cant blame gase for all of this horrible mess, just like i cant blame any single player. That being said, i think gase is just horrible as a play caller. I dont know what everyone thinks, but i cant figure out how he designs a lateral pass when its 3rd and 10 or why the hell when we need 8 yrds does he consistantly call for a 4yrd pass I mean i just cant handle his nonsense. I think its great w
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
10 months ago
fiedlerhater
well I am proud of the way the phins are playing right now, actually somewhat entertaining for a change. But in my normal way, yes I do have a beef. How the bloody hell does this puss pack parker have a damn quad injury when he has practiced what? 4 days in a year lol, this guy is hysterical. I am predicting he breaks his ankle next week when he trips on his tampon string. Good god what an absolu
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
11 months ago
fiedlerhater
Have been away for a few days all so i couldnt respond till now. Ugggghh the patsies, seriously anyone else would have been ok. Like sam says he will mess up no doubt at sometime, but the thought of him not messing up is very scary lol. On a good note, way to go phins, didnt get to watch the game so i cant comment on it except i hear tanny did well, so that's great news and our pass rush showed
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
11 months ago
fiedlerhater
Hello all, I will go on record as saying that I am sure I will be abused for this post lmao, but what about signing gordon?? when he is not stoned or drunk he is an absolute amazing reciever. We cannot say the same for ummmm cough cough parker, who is habitually injured with some some sort of ailment to his manhood. We have 4qb and 5rb, lets make room for gordon and see what happens. We could pot
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
11 months ago
fiedlerhater
both there starting tackles were out. I am just saying with all this hype about our DE i would have expected us to get some pressure. however i was impressed with our OL
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
11 months ago
fiedlerhater
hahahah that would be funny, hell we signed another rb today too. well atleast he can play special teams
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
11 months ago
fiedlerhater
I personally would like to see them bring in lynch and try him out instead of brock. the kid has talent but needs to get a jumpstart. would take him over all our backups.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
11 months ago
fiedlerhater
not going to happen chyren but we can dream cant we?
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
11 months ago
fiedlerhater
my point is that Gase calls some seriously stupid game plans, and the best they can do is 15ft per attempt. I am just saying to me it doesnt matter who the OC is as long as its someone other than gase, thats all i am saying.
Forum: Miami Dolphins Civilized Discussion
Pages: 12345...LastNext
Current Page: 1 of 12

This forum powered by Phorum.
 
 
 
 
 
 
 
     
   
Home Curt Fennell
Contact Us
DOLFAN in New England
TOP
   
© Phins.com. No portion of this site may be reproduced without
the express permission of the author, Curt Fennell. All rights reserved.